torstai 17. toukokuuta 2012

Vinhat Viikset

Vanha blogi ajalta: 17.5.2012

Ensinäkin mulla on teille aivopieru-video.

Aion alustukseksi kertoa lapsuudestani.
Me oltiin joskus 10-vuotiaina kovin innostuneita videofilmaamisesta. Silloin meillä oli vielä filmikamera, joka painoi kilon ja jonka tuotosta ei voinut kotikonstein mitenkään editoida. Me kuvattiin jotain lyhyitä pätkiä, jotka me keksittiin lennosta, ja usein toteutettiin sen mukaisesti, tehtiin lavasteet lähinnä huonekaluista ja pyörittiin pihalla. Kameran laadun takia meillä oli kerralla-purkkiin-meininki. Ainoa editointi joka kamerasta löytyi oli alku- ja loppuhäivytys mustasta, ja sitähän käytettiin jatkuvasti.

Kuten huomaatte, tässä aivopieru-videossa palataan juurille oikein huolella, eikä sanan taiteellisessa merkityksessä.

Eevi kävi eilen meillä ja sillä oli mukana ns. clip-on hiuslisäkkeitä, jotka se jossain välissä otti pois. Me ruvettiin niillä leikkimään, huomattiin että mä omistan tuulettimen, ja keksittiin lennossa videomainos. Eevi istui näyttelijän paikalle ja minä kuvasin kännykällä. Musiikkien nopeen päällelätkäisyn, seepiafiltterin ja rearrengementin jälkeen tässä on tulos.

Ja mä todellakin painotan, ettei tää oo meidän taidonnäyte, vaan tää on tätä humoristista kieli poskella, juosten kustu - mallinen video.




Huhhuh.

Ootan innolla että mun uudet duunit alkaa. Tänään pitäis vielä tirpasta ittensä tonne nykyiseen duuniin Roskaan, mut mun reidet on niin kipeet ettei liikkumisesta meinaa tulla mitään. Sunnutaina oli nimittäin äitienpäivän lisäksi sekä isäni synttärit, että kaverini Tiian. Tiia, Tia ja minä (nimien kirjoa!) mentiin DTM:ään irrottelemaan ja juhlistamaan. Tyhjäähän siellä oli, mutta ei niin tyhjää, että ois tarvinnut täysin hiljaa istuu. Tuli tavattua muutamia uusia ihmisiä ja tajuttua sillä reissulla muutamiakin asioita - ensinäkin se, että omasta tuttavapiiristä voi löytyä ihmeellisiä, ihania ihmisiä! - ja sitten vaikka se, että tangotanssiminen tekee lihakset hämmästyttävän kipeiksi. Tia taisi ymmärtää myös sen, että 3 tequilaa tunnissa on melkolailla yhtä järkevää kun 100km/h taajamassa.

Tia parka joutui jättämään illan kesken vähän vaille 02:00 aamulla, mutta mä ja Tiia jatkettiin vielä. Käytiin me Herculeksenkin ovella, mutta kun Tiia täytti 18, niin ei häntä vielä päästetty sisään. Ei se meitä lannistanut, me meltiin DTM:ään takas juttelemaan ja tanssimaankin vielä muutamat. Pilkun aikaan me kerättiin kamat ja lähdettiin, paleltiin vähän aikaa rautiksella, mentiin mäkkäriin lämmittelee, ja sitten takas palelemaan. Ite ainakin nukahdin heti kun pääsin sänkyyn kotona, mut kyllä mulla oli niin hauskaa, niin hauskaa!

Tässä oli kasa tekstiä joka oli todella out-dated. Voi mua pientä!

Tarviin jäätelöä.
--->

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kylläpäs tämä teksti sai mut hämmentymään. Osaat ilmaista todella hyvin kirjoittamalla tunteesi, tä teksti on täynnä hämmennystä, ahdistusta ja ehkä vähän epätoivoakin. Uskon, että vielä saat tietää kuka oikeasti olet, kuka haluat olla ja kenen kanssa haluat olla. Anteeksi, lässytän mut olen kaks tuntia kohta tuijottanut tätä tekstiä ja miettinyt sua ja omaa ahdistusta tästä samaisesta asiasta, kummasta sukupuolesta pidän siis. Ihanaa, että osaat puhua avoimesti ja suoraan tästä, osaisinpa itsekin. Kaikki omat ystävät vaan heteroita niin ei ketään kenen kanssa jakaa tätä asiaa mikä muakin ahdistaa. Ja jos et hokannut niin olen sama anonyymi joka ahdistelee sua formspringissäkin :d mars-jätski rules !

DiR kirjoitti...

Kutsun sua nyt sitten Marsiksi. :D

Se on todella harmillista, jos kaikki ystävät vaikuttaa siltä, etteivät oikein ymmärrä miltä tuntuu kyseenalaistaa oma seksuaalisuus - jotkut eivät edes välttämättä hyväksyisi asiaa. :( Surullista.

Jotenkin musta tuntui että mun oli pakko kirjoittaa näitä ajatuksia ylös ja ehkä saada edes jotain palautetta, apua tai keskustelukaveria asiaan, mutta suurin osa lukijoista taisi lähinnä surkutella koko asiaa. Joka tapauksessa sainpahan purettua, eli sinänsä en tiedä, onko kyseessä avoimuuteni vai tarpeeni avautua. :D Siinä on ero.

Joka tapauksessa, kyllähän sitä itsensä ja halunsa oppii tuntemaan, kun vaan yrittää olla kärsivällinen ja tutustua itseensä. Kyseenalaistaa, tutkia, tehdä havaintoja, olla realistinen - sieltä se ratkaisu löytyy.

Kärsivällisyys vaan on mulle sellanen pikku ongelma... :D Mutta kyllä se tästä!

Korkataanpa jäätelö!

Lähetä kommentti

Asiattomat kommentit tullaan poistamaan... Eli sellaisiin on ehkä hiukan turha tuhlailla aikaansa. Asialliset kommentit vastaanotetaan rakkaudella ja niihin pyritään vastaamaan!